Benvingut(da), Visitant. Per favor ingressa o registra't.
Agost 01, 2010, 05:41:55
Inici Ajuda Buscar Calendari Ingressar Registrar-se
Notícies: http://pionersaegalzeran.blogspot.com/

Notícies pioners

Agrupament Escolta Galzeran  |  Unitats  |  Pioners (Moderador: **sTeLla_CaP**)  |  Tema: Sortida de dissabte per coneixer al gent de la Murga. « anterior següent »
Pàgines: [1] Anar Baix Imprimir
Autor Tema: Sortida de dissabte per coneixer al gent de la Murga.  (Llegit 169 cops)
AlBeRt_CaP
Zeus
Carai, aquest si que posteja!
Desconnectat Desconnectat

Missatges: 408

Sempre ApunT! AUUU!!!!

Veure Perfil
« el: Març 23, 2009, 02:14:23 »

Grin A mi m'agradaria informar-vos d'alguna cosa però... Ningú té ni idea a quin hora hem quedat, per això no m'enrecordava de l'hora.

Serà gratuïta.
Serà del mig dia fins a la tarda.
Anirem amb a conèixer a al gent de la Murga.
Dinare amb tots amb entrepans que comprarem allà o dinarem algun lloc en cas d'haber quedat més tard. Així k no heu de portar jalar. L'aigua també la comprarem allà.
Vindrem de caps, Julià i Albert.

Bueno pioners, recordeu-vos de confirmar assistència. Malgrat que no us permeto faltar, perquè sinó quedarem molt malament.
En línia

El veritable amic és aquell que sabent els teus defectes, continua sent el teu amic.
mireietta
Caps
Carai, aquest si que posteja!

Missatges: 154

=)

Veure Perfil
« Resposta #1 el: Març 23, 2009, 11:35:04 »

jo? i tan que hi vaig!!..
però.. dinarem ALLÀ, quedarem ALLÀ, comprarem aigua ALLÀ.. pero... on és ALLÀ?Huh?Huh?Huh?Huh?Huh?Huh?Huh?Huh?Huh?Huh??

res noi, jo de dimecres a divendres menvaig de colonies, espero que sapigueu algo quan arrivi xD

compta amb mi Abert.. Cool
En línia

Els pessimistes es qeixen del vent,
els optimistes esperen que canviï,
nosaltres, ajustem les veles.

Missatges: 408

Sempre ApunT! AUUU!!!!

Veure Perfil
« Resposta #2 el: Març 24, 2009, 11:57:06 »

Ei que al final lo del entreà a vere si el pode portar valtros... Es que és més d'hora! (Certament no crec k em dongui temps pel matí de comprar res...)

Hem quedat a les 12 al parc així que per arribar hem d'agafar el tren de les 11.05, es a dir a 10.45 a l'estació. Que temps per domir tenim. Com anirem justos el entrepà l'haureu de portar. Però en un futur propé ja farem el dinar no us preocupeu. És gratuïta com ja vam dir. I res més, dijous tinc reunió de la murga així que si necessiteu que pregunti res, només demaneu.
En línia

El veritable amic és aquell que sabent els teus defectes, continua sent el teu amic.
Pàgines: [1] Anar Dalt Imprimir 
Agrupament Escolta Galzeran  |  Unitats  |  Pioners (Moderador: **sTeLla_CaP**)  |  Tema: Sortida de dissabte per coneixer al gent de la Murga. « anterior següent »
Anar a:  

Ingressar amb nom d'usuari, contrasenya i duració de la sessió

Impulsat per MySQL Impulsat per PHP Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC XHTML 1.0 vàlid! CSS vàlid!